Versuri Pasărea Colibri – Pisica neagra

Pasărea Colibri este un supergrup de muzică folk din România, format în anul 1992 la Râmnicu Vâlcea. Trupa s-a destrămat în anul 2002, revenind pe scenă în anul 2009. Cei patru membri fondatori ai grupului sunt: Mircea Baniciu (chitară, voce), Mircea Vintilă (chitară, voce), Florian Pittiș (voce, prezentator) și Vlady Cnejevici (claviaturi, voce adițională).

Grupul s-a format cu ocazia unui festival de muzică, unde Baniciu și Vintilă, doi dintre cei mai respectați cantautori folk din România, cântau împreună. Prezentatorul Pittiș a rămas pe scenă după ce i-a introdus pe cei doi, în culise cooptându-l și pe claviaturistul Vlady Cnejevici, care se afla acolo cu trupa Compact.

După retragerea lui Florian Pittiș, director al radio3net.ro, au mai trecut prin grup Marius Bațu și Radu Gheorghe.

Image result for pasarea colibri pisica neagra lyrics

Pisica neagra (Pasarea Colibri)

Cautand in aer prada,
O pisica trece strada
Si e neagra, vai de noi,
Chiar si veacul se opreste
Si privind-o, se gandeste
Cum s-o stearga inapoi!

Ca un om fara de minte,
Numai eu merg inainte.
Toti imi striga, esti nebun!?
Dar de ce imi este draga
Si iubesc pisica neagra,
Asta n-am cum sa le-o spun.

Nu te speria, iubito,
Chiar de spune lumea-ntreaga
C-ai avea pe inserate
Ochii de pisica neagra,
Daca tu provoci dezastre,
Doar dezastrul meu sa fii,
Taie-mi calea viata toata,
Si de zece ori pe zi.

Uite o pisica neagra,
Lumea ianpoi alearga
Dand cu pietre dupa ea.
Cand o vad cum schipoateaza
Inima imi sangereaza
Si-i fac loc in viata mea.
Toti asteapta acum dezastrul
Si sa-mi cada-n cap albastrul cerului asa pe loc,
Ei nu pot sa inteleaga cum, de ce pisica neagra
Mie-mi poarta doar noroc.

Nu te speria, iubito,
Chiar de spune lumea-ntreaga
C-ai avea pe inserate
Ochii de pisica neagra,
Daca tu provoci dezastre,
Doar dezastrul meu sa fii,
Taie-mi calea viata toata,
Si de zece ori pe zi.

Cautand in aer prada,
O pisica trece strada
Si e neagra, vai de noi,
Chiar si veacul se opreste
Si privind-o, se gandeste
Cum s-o stearga inapoi!

Ca un om fara de minte,
Numai eu merg inainte.
Toti imi striga, esti nebun!?
Dar de ce imi este draga
Si iubesc pisica neagra,
Asta n-am cum sa le-o spun.

Sa-i ascultam impreuna…

_______________________________________________________________________
sursa:crystal ivc (copy) yahoo/youtube (foto-google)
by cristian iliescu
Despre Eurocrystal

Lasă lumea să se desfășoare în fața ochilor tăi fără să încerci mereu să o înțelegi. Lasă relațiile să decurgă firesc, de vreme ce toate lucrurile se așază într-o ordine divină. Nu te strădui din răsputeri să înfăptuiești un lucru – pur și simplu lasă lucrurile să evolueze de la sine. Nu te obosi permanent să înțelegi oamenii. Când așteptările tale au fost înșelate, așa trebuia să se întâmple. Transformă-te într-un observator foarte fin, judecă mai puțin, ascultă mai mult. Acordă-ți timp pentru a-ți deschide mintea în fața fascinantului mister și a incertitudinii pe care cu toții o resimțim.
Acest articol a fost publicat în MUZICA, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

