Crezi în fenomene paranormale? Citește povestea Joseanei și trage-ți propriile concluzii.

Când vine vorba de duhuri necurate sau morți, multe persoane sunt obișnuite să-și facă semnul crucii, ca o formă de protecție împotriva oricărei influențe supranaturale. Asta se întâmplă pentru că mulți cred că atunci când moare cineva, spiritul  rătăcește printre noi, dorind să comunice. Unii specialiști în paranormal afirmă că el, ca să reușească asta, folosește forța naturii, mișcă obiecte și chiar cauzează dureri celor vii.

Supervizoarea Joseane Lemos , de 33 de ani,  asigură că  aceste fenomene sunt reale și  i s-au întâmplat chiar ei. Mai jos ea dezvăluie detalii ale experiențelor ei cu o altă lume.

”Când eram copil,  nu mă gândeam la acest subiect, vroiam doar  să mă amuz și să mă joc. Dar un lucru straniu s-a întâmplat după moartea unchiului meu, când aveam 11 ani. Mama mea a decis să facă un tablou cu poza lui și l-a pus pe un raft în sufragerie, ca o amintire. Într-o noapte, m-am ridicat din pat și m-am dus spre sufragerie să o chem pe sora mea care dormea acolo. Brusc, am privit fotografia răposatului unchi și inexplicabil el a clipit la mine. Am fost disperată, am ieșit în fugă din cameră și i-am strigat pe părinți, dar când ei s-au uitat fotografia era normală. M-au criticat crezând că eu inventam acel lucru.

Am început să simt frică și nu vroiam să mă mai uit la tablou. Totuși, la câteva zile întâmplarea s-a repeta plus altele mai sinistre, ca de exemplu, lumina se stingea și se aprindea singură și becul se spărgea pur și simplu. Pentru că fusesem foarte atașată de unchiul meu, credeam că  el mă alesese ca să încerce să vorbească cu mine.

sobrenaturalSora mea a început să aibă experiențe supranaturale. Posedată de cineva, a început să spună lucruri fără sens, că vroia sânge și să o omoare. Atunci vecini au chemat pe cineva  care se ocupa cu vrăjitoria și au adus-o la  noi acasă ca să facă o așa zisă  curățire a ambientului.  Decizia m-a înspăimântat și mai mult, pentru că  eram singure cu paranormalul  când am făcut  un cerc de rugăciune și sora mea și-a pierdut controlul  trupului, plutind în aer și cu trupul strâmbat. Am ieșit în fugă și m-am încuiat în cameră și am început să mă rog. După acest episod,  am încercat să nu mă mai gândesc la aceste lucruri, pentru că credeam că văzusem destul. Dar în faza adultă, când eram căsătorită, au apărut alte fenomene. Eu vedeam o fată îmbrăcată în alb deasupra patului meu și că se plimba prin casă.  Sunetul  se deschidea și se închidea singur, iar dacă ascultam muzică, volumul se diminua.

Nu reușeam să înțeleg ce se întâmpla cu mine. Faptul că știam că niciodată nu eram singură, că mereu eram persecutată de spirite m-a făcut să-mi doresc să mor. Simțeam  amărăciume,  frică și un gol interior. Erau sentimente negative atât de puternice că am ajuns să încerc să mă sinucid de două ori cu pastile și prin tăierea pulsului.

Bine că am supraviețuit, pentru că  după această fază pe care am trăit-o, am decis să caut un loc în care să  primesc răspuns la toate acestea. Și l-am găsit  în Dumnezeu. Am nouă ani de când nu mai am nici un contact cu nimic supranatural și nici nu-mi mai doresc să mor. Acea greutate pe care o purtam înăuntrul meu a dat loc unei păci imense. Sunt mai încrezătoare, nu mai simt prezența nimănui și nici nu mai văd morți.  Știu că acum un singur Duh este cu mine: cel al lui Dumnezeu.”

 

sursa:google/parintelelucian.ro(preluare)
Despre Eurocrystal

Lasă lumea să se desfășoare în fața ochilor tăi fără să încerci mereu să o înțelegi. Lasă relațiile să decurgă firesc, de vreme ce toate lucrurile se așază într-o ordine divină. Nu te strădui din răsputeri să înfăptuiești un lucru – pur și simplu lasă lucrurile să evolueze de la sine. Nu te obosi permanent să înțelegi oamenii. Când așteptările tale au fost înșelate, așa trebuia să se întâmple. Transformă-te într-un observator foarte fin, judecă mai puțin, ascultă mai mult. Acordă-ți timp pentru a-ți deschide mintea în fața fascinantului mister și a incertitudinii pe care cu toții o resimțim.
Acest articol a fost publicat în PARANORMAL, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

